sobota, 23 lutego 2013

ROZDZIAŁ 2


Słońce wpadło do pokoju, tak, że obudziłem się po niecałych sześciu godzinach snu.
Z jękiem przetoczyłem się na łóżku i nakryłem głowę poduszką, tak by światło do mnie nie docierało.
Wstałem z westchnieniem,  rozsuwając cienkie zasłonki, wyjrzałem za okno. Kilka osób uprawiało jogging albo wyprowadzało psy. 
Nie wyobrażałem sobie, że tak wcześnie mógłbym iść na spacer nie mówiąc już o gimnastyce.
 W ciągu następnych kilku minut, byłem uszykowany by zejść na dół.
Koło moich drzwi znajdowały się schody, zszedłem po nich i znalazłem się na korytarzu, który prowadził do kuchni. Przy okrągłym stole siedziała Danielle i jadła śniadanie, wciąż była ubrana w wczorajsze rzeczy.
Dziewczyna widocznie ucieszyła się na mój widok.
- Dobrze spałeś? - zapytała , nalewając sobie gorącą kawę do kubka.
- Boli mnie kark, ale po za tym spało się dobrze. - Usiadłem przy stole, czując jak przez moje ramię przeszywa się ból.
- Może kawy? Własnie się parzy. - sięgnęła po kubek i wręczyła mi go.
Nalałem sobie kawy i usiadłem przy stole. Zapatrzonym wzrokiem spoglądałem na Danielle.
- Masz jakieś plany na dziś? - Spytałem udając głupka, bo przecież dobrze wiedziałem z kim się dziś spotka.
- Nie, raczej nie. - Skłamała.
- Mhm, to może pójdziemy gdzieś razem? - zapytałem, oczekując na następne kłamstwo z jej strony.
- Wiesz Hazza, jestem zmęczona, nie mam ochoty dziś nigdzie wychodzić. - odparła bezczelnie, kłamiąc mi prosto w oczy, z głupawym uśmieszkiem.- Przynajmniej jak na razie. - dodała. 
- Jasne. - Zakończyłem rozmowę.
Odechciało mi się jeść. Pochylając się nad stołem, przesunąłem delikatnie talerz, dziękując odeszłam od stołu idąc w stronę salonu. Położyłem się na kanapie i podpierając brodę rękoma, zacząłem intensywnie myśleć.
Nie wiem, czego mam się jeszcze spodziewać z jej strony, bałem się.
Rozglądałem się po pokoju, słysząc Dani, jak krząta się po swoim pokoju. Mogłem się domyśleć co robi. Ona chce wyglądać idealnie, jak anioł. Mój anioł.  Po prostu chce się upodobać Liamowi.
Wyciągnąłem z kieszeni telefon, pomyślałem, że warto się spotka z El, moją drugą przyjaciółką. Długo się nie widzieliśmy. Napisałem sms'a prosząc o spotkanie, a w odpowiedzi otrzymałem krótką odpowiedź 'jasne'.
*
W wiszącym na ścianie lustrze przelotnie i nie wyraźnie Dostrzegłem sylwetkę Dani. Ubrana była nieziemsko. Niby na luzie, a zarazem elegancko, a jej włosy były naturalnie skręcone.
Mam coraz bardziej zjebany humor - pomyślałem.
Skąd mam wiedzieć, ze ten drań nie weźmie ze sobą swoich kumpli. Nie chce żeby cierpiała tak jak ja, kiedy Ci idioci się ze mnie wyśmiewają.
- Wychodzę. - krzyknęła otwierając drzwi.
- Hej, Danielle, ale gdzie? - spytałem oburzony.
Po jej oczach wywnioskowałem  ze nie wie co ma powiedzieć. Zachłannie zaczęła podgryzać dolna wargę  a rękoma ugniatała dłuższa bluzkę.
- Em, idę się spotkać z dawną znajomą,
- Nie kłamiesz? Obiecałaś. - wyciągnąłem  w jej stronę mały palec w geście przysięgi.
- Nie kłamie. - chwyciła, po czym wyszła z wdziękiem, trzaskając drzwiami.
Znałem ja na wylot, nigdy bym nie pomyślał ze posunie się do tego czynu. Takie kłamstwo? Chwyciła ten cholerny palec. Oczywiście tak, ja go jej podsunąłem, ale wolałabym żeby go nie chwytała.  Była moja przyjaciółką, w dodatku jedyną i najlepszą, oczywiście nie licząc Eleanor.
- Właśnie Eleanor - powiedziałem sam do siebie.
Wzięłam kurtkę w ręce, klucze i komórkę, po czym szybkim krokiem udałem się w stronę parku.
Po paru minutach, byłem już na miejscu, usiadłem na wolnej ławce, schowałem twarz w rękach i zacząłem płakać. Tak bardzo się martwiłem.
Zauważyłem ze Elka idzie w moja stronę, wiec szybko wytarłem łzy.
- Hej. - przywitała się, przytulając mnie. - ej Harry czy Ty płakałeś? - spytała chwytając mnie za policzek.
- Nie, nie to nic takiego, coś mi do oka po prostu wpadło. - powiedziałem dla zmyłki.
- Wszystko dobrze? Harreh martwię się o Ciebie!
- eh, chodzi o Danielle.
- wygadaj się. - powiedziała, przyciągając mnie do siebie.
- Wiesz, ze pracujemy w tej małej knajpce, prawda?
Przytaknęła, dając mi znak, ze mam kontynuować.
- Boże. - chwyciłem się za włosy.- Nie wiem od czego mam zacząć.
- Hazza nie denerwuj się - uspokajała - najlepiej zacznij wszystko od początku.
- Okej. No wiec, od kiedy zaczęliśmy tam pracować, co wtorek regularnie zaczęła przychodzić tam czwórka przyjaciół. Liam, Zayn, Niall i Louis. Od kiedy dowiedzieli się, ze jestem gejem, zaczęli mnie przezywać od pedałów homoseksualistów, śmieją się ze mnie i robią wszystko, by mnie ośmieszyć. Widać, ze bardzo dobrze się przy tym bawią. A najgorsze jest to, ze jeden z nich - Liam, dostawia się do Dani i dziś się nawet spotkali. Nawet nie wiesz jak to cholernie boli.
Danielle myśli, ze ja o niczym nie wiem, ale wczoraj przeczytałem jej sms'a. Umówili się na randkę. Wiem, ze nie powinienem  ale boje się o nią  Boje się ze on ja zrani, albo sprowadzi na zła drogę. - zaczęłam szlochać w ramię przyjaciółki. - Okłamała mnie, ze idzie się spotkać z dawną znajomą. - gestem dłoni wykonałem cudzysłów  - Mogła mi powiedzieć, ze się z nim spotyka, lepsza najgorsza prawda, niż najlepsze kłamstwo.
Dziewczyna spojrzała na mnie z żalem w oczach.
- Harry wiem ze  nie jestem dobra pocieszycielka, ale myślę ze Danielle jest już na tyle dorosła, że potrafi o siebie zadbać. Jestem wręcz pewna, ze prędzej czy później Ci powie, ze spotyka się z tym całym Liamem. - te słowa z jej ust wypływały bardzo wiarygodnie. - A jeśli chodzi o o ta resztę chłopaków to olej ich I nie słuchaj, tak jak by nie istnieli.
- Nie da się tak, jak na każdym kroku ktoś z Ciebie drwi. - powiedziałam, a przyjaciółką momentalnie mnie przytuliła.
- Będzie dobrze - pocieszyła.
*
Od dłuższego czasu siedzę tu z El I chyba wariuje. Mam wrażenie że słyszę tych idiotów. Chyba za dużo o nich myślę, ale tym razem się nie myliłem.
- Patrzcie chłopaki nasz pedałek chyba zamienia się w hetero - powiedział Zayn.
- Eleanor? - krzyknął z zdziwienia Louis.
- Znacie się? - zapytaliśmy jednocześnie.
Eleanor spojrzała w moją stronę, nie odzywając się.
- Mniejsza o to, teraz może pogadamy o naszym Harrym - przeciągał Mulat.
- Skończ! - uniosła się Eleanor.
- Bo co? Zabronisz mi? Bronisz geja?
- Nie przeginaj Malik
- Spierdalaj Tomlinson. - pozdrowił go środkowym palcem. - Bronisz ta dziwkę  Bo pewnie masz ochotę ja przelecieć, co?
- Przegiąłeś Chuju, jak śmiesz mówić tak o niej?
- hahaha, no Patrzcie chłopaki ckliwy się odezwał - drwił I nie przestawał.
- obrażaj sobie mnie od gejów, pedałów i innych, ale nie waż się tak mówić do Eleanor.
-  czy Ty mi grozisz? - spytał wściekły.
- może? ale chuj Ci do tego.
- jeszcze jedno słowo w kierunku mojej osoby a pożałujesz idioto! - zagroził.
- nie boje się Ciebie. - powiedziałam, ze strachem. Skłamałem - balem się.
W oczach chłopaka widać było złość. Był niezmiernie wściekły, dłonie zaciskał w pieści.
- Pożałujesz tego. - wymierzył cios prosto w mój nos. - Sam się o to prosiłeś pedale!
Zrobiło mi się straszne gorąco.  Poczułem jak po mojej twarzy spływa krew. Naturalna reakcja   chwyciłem nos. Strasznie bolał  nie zdążyłem się zorientować, a w moja stronę został wymierzony kolejny, tym razem w brzuch, schyliłem się z bólu  i następny znów w twarz tym razem z kolana.  Zrobiło mi się ciemno przed oczami i opadłem na ławkę poczułem jak chwyta mnie za ramie, lecz ktoś go zdążył powstrzymać przed następnym ciosem.
- Skończ Malik, przeginasz! - krzyknął Horan.
- Zostaw mnie Nialler, chuj musi wiedzieć gdzie jego miejsce. - Próbował się wyrwać z uścisku blondyna.
- Ogarnij się Zayn - uderzył go Louis w policzek.
Mulat w Końcu wyrwał się z uścisku słabszego I ponownie ruszył w moja stronę.
- pożałujesz tego Styles - ponownie zagroził. Tym razem dając mi spokój.
- Odwalcie się od niego albo zaraz zadzwonię po policje. -  odezwała się Eleanor, która była w szoku.
- Tez mi grozisz? Chcesz również pożałować jak Twój kolega? - posunął się do czynu karygodnego, byłby w stanie uderzyć kobietę? Co to za facet.
- Pomocy! - krzyknęła Eleanor , tak mocno I głośno jak tylko potrafiła.
- Uciekamy! - krzyknął Louis I Niall jednocześnie.
Przyjaciółka opadła na ławkę.
- Boże, Harry trzeba zadzwonić po pogotowie.
- Nie, nie dzwon, proszę - ubłagałem. - po Prostu zaprowadź mnie do domu.
- Harry ja Przepraszam to moja wina.
- Nie El, Ty nic nie zrobiłaś  chciałaś tylko Pomoc, ale teraz wiesz jak to wygląda  Powiedziałem Ci teorie, I dodatkowo widziałaś praktykę. - zaśmiałem się.
- Nie widzę nic w tym śmiesznego. - chwyciła mnie pod rękę, I powoli kierowaliśmy się w stronę domu.
- Powiedz mi skąd znasz Louisa?
- Długa historia. - Boże El z Tomlinsonem, Danielle z Liamem. Coś jeszcze?
-Mamy czas kochana - uśmiechnąłem się szczerze.
- Poznałam Louisa w liceum, byłam w nim zakochana. Pewnego dnia, ktoś mi powiedział, ze on tez coś do mnie czuje, i ze jeżeli chce z nim być, to mam wyjść przed szkole. Od razu pobiegłam  tak szaleńczo go pragnęłam  Gdy się tam zjawiłam po prostu mnie wyśmiali  on i jego koledzy. - Takie wybryki chyba maja w zwyczaju.
- Niall, Zayn i Liam?
- Nie inni koledzy. Ale słuchaj - klepnęła mnie w ramię - gdy już się skończyło to piekło, to Tomlinson się we mnie zakochał, a ja mam go gdzieś, i tak jest do dziś, on mnie kocha i uświadamia mnie o tym co jakiś czas, a ja nie jestem gotowa.
- Rozumiem, teraz wiesz jak ja się czuje, dziękuje El, nawet nie wiesz ile to spotkanie, mimo nieszczęść dla mnie znaczy. - słabo się uśmiechnąłem.

Przez resztę drogi milczeliśmy.  Cały czas czułem wzrok ludzi, skierowany ku mojej osobie.
Musze wyglądać okropnie.
Stanęliśmy przed mieszkaniem. Otworzyłem drzwi I przepościłem dziewczynę.
- trzeba opatrzyć te rany. - Powiedziała, ciągnąc mnie w stronę toalety.
*
Po godzinie, udało mi się delikatnie mówiąc wyprosić Eleanor. Oczywiście nalegała zostać, chciała mi Pomoc, ale zapewniłem ja ze wszystko jest dobrze I sobie poradzę. Dostałem Lód I teraz jest już wszystko w porządku, Nosa raczej nie mam złamanego.
Usiadłem się na kanapie i włączyłem sobie telewizor. Skakałem po kanałach, nic nie leciało  wiadomości  bajki, zwierzęta  sport, ciągle to samo. Oszaleć można. W końcu kiedy znalazłem film, który mnie zaciekawił, ale do domu weszła Danielle. Cofnij, Danielle z Liamem. Co on tu robi?
Przyjaciółka spojrzała się na mnie, jak bym własnie dokonał jakieś zbrodni.
- Boże Harry, co Ci się kurwa stało? - podbiegła do mnie, delikatnie odsuwając lód od Nosa. - kto ci to zrobił?
- Okłamałaś mnie - zmieniłem temat. - Dawna koleżanka, to Liam?
- Kurwa Przepraszam Hazza! - jasne, bo Przepraszam wszystko zmieni. - kto ci to zrobił? - powtórzyła.
- Spytaj kolegę. - kiwnąłem głową w jego stronę.
- Nie wierze. - powiedział brunet, ciągnąc się za włosy. - Przepraszam zaraz przyjdę.
Wyszedł.
*oczami Liama*
Zayn przegiął.
Czy można się posunąć do takiego czynu i ze względu na orientacje, kogoś tak pobić? Nie wierzyłem. Wyciągnąłem telefon i wybrałem numer Chłopaka.
Kilka sygnałów. No w końcu, odebrał.
- Zayn, jak mogłeś? - bez przywitania zacząłem krzyczeć.
- O co ci chodzi? - zapytał zdezorientowany.
- Już nie udawaj ze nie wiesz. Jak mogłeś tak pobić Harrego?
Pytanie za pytanie.
- ha, czy ty go jeszcze bronisz? - wkurwiłem się.
- jesteś bezczelny. - krzyknąłem. - nie mam ochoty z tobą rozmawiać, policzymy sie potem Malik.
Nacisnąłem czerwona słuchawkę.
Kurwa jak on mógł tak postąpić. Żal mi przyjaciela Dani.
Wszedłem z powrotem do ich domu.
*oczami Harrego*
Znów się pojawi w drzwiach. Mimo że przy wypadku go tam nie było, mam wrażenie że jednak on tez był w to zamieszany. Nie wiem, może się mylę.
- Harry, ja naprawdę za niego przepraszam - szedł niepewnie w moja stronę - Nigdy bym nie pomyślał ze Malik, jest zdolny do takiego czynu, znam go od lat uwierz. Lubi się naśmiewać, wiem, ale nigdy go nie widziałem agresywnego, aż nie mogę uwierzyć, ze mógł ci taka krzywdę wyrządzić. - usiadł na brzegu kanapy.
- Liam, nie wiem czy mogę ci wierzyć.
- Wiem, ze ci trudno, rozumiem Cię. Ale ja ci nic nie zrobiłem, i myślę  ze my moglibyśmy zacząć od początku.
Co on ma na myśli?
- Jestem Liam - wyciągnął w moja stronę dłoń. - zapomnijmy teraz o Zaynie.
Spojrzałem na niego niepewnie, aczkolwiek również wyciągnąłem dłoń. Kiwnąłem głową. - Harry.
Danielle klasnęła w dłonie.
- będzie dobrze Kochanie - powiedziała przytulając mnie od tylu. Liam spojrzał na nas ze zdziwieniem.
- jestem zazdrosny. - powiedział  robiąc przy tym smutna bluzkę.
- Spróbuje Ci ja oddać. - powiedziałem z uśmiechem.
- Naprawdę? - spytała Dani prawie się krztusząc własna ślina.
- Tak, dam wam szanse - byłem pewniej swoich słów. - Ale bez kłamstw.
- Obiecuje.  - objęła mnie, i mocno przytuliła.
- Jesteś moja przyjaciółką i uwierz ciężko mi jest się pogodzić, ze komuś mam cię oddać, ale ufam ci i wierze ze żadnej głupoty nie wyrządzisz. Pamiętaj tutaj mam tylko ciebie. - trzymałem ja mocno w objęciach - Kocham cię jak siostrę.
- na zawsze razem. - szepnęła w moje loki.
- na zawsze.
- To może zjemy coś? - zaproponowała, a ja z chłopakiem ucieszymy się jak dzieci.
Udaliśmy się do kuchni. Ja z Liamiem usiedliśmy przy stole, a Danielle przygotowywała kolacje.
- myślę, ze mogę ci zaufać? - spytałem niepewnie.
- jak nikomu innemu, stary. - uśmiechnął się ukazując szereg białych zębów.
*
Po kolacji wygłupialiśmy się, śmialiśmy,  przede wszystkim dobrze się bawiliśmy.  Oglądaliśmy babskie filmy, które Dani sobie zażyczyła, wiec ja z brunetem zdążyłem się poznać.
Polubiłem Liama, i myślę że nawet mógłbym się z nim zaprzyjaźnić.


~~~

Dziękujemy za komentarze! Wasze miłe słowa motywują nas do dalszej pracy, oczywiście zachęcamy do komentowania również tego rozdziału. Następny pojawi się, w przyszły poniedziałek. 
pozdrawiamy! :)

135 komentarzy:

  1. świetne sdfghjklssdfghjkhgfdfghjk

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :) piszcie dalej :) nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sibvdffovnbpv *__________________________*
    CUDO :D
    Rozdział jest świetny, szkoda że tak długo musimy czekać na kolejny :(
    Ale zapowiada się ciekawa akcja :)
    Myślę że Zayn się później zaprzyjaźni z Harrym , ale teraz strasznie go traktuje ;'(
    W oczekiwaniu na następny poniedziałek wielka fanka Zux <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne. Juz sie nie moge doczekac *w*

    OdpowiedzUsuń
  5. zaskoczyłaś mnie, nie sądziłam ze wystąpi wątek pobicia, a jak juz to nie tak szybko ;d Ale rozdzial jest świetny :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent .... zazdroszczę ... pisz dalej!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę bardzo mi się podoba. Cudowne jest to opowiadanie. Chciałabym być powiadamiana o nowych rozdziałach. Dziękuję <3 @Puska7
    Czekam na następny rozdział z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo ! *.*
    A następny rozdział da się szybciej ? :D
    W ten poniedziałek - 25.02 czy w następny ? :D
    Rozdział jest ugh ... boski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak słów... ♥ Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału! Oby szybko! :D ♥♥♥
    @_Lets_go_crazy_

    OdpowiedzUsuń
  10. Omomom *__* Zajebisty. Zayn jaki agresywny.. Szkoda Harry'ego. Czyli Dań i Liam są razem aw. Świetnie, że Harry i Liam dogadają się. Czekam na następny xx :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, świetne, świetne <3 chcę już następny rozdział.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże!CUDOWNY rozdział.Popłakałam się xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Faaajny. (;

    Przepraszam ze sie nie rozpisuje ale nie wiem co pisac.xd

    @FleeingDolphin

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne !! :)) liczę na następny ! ;**
    @DominiDeer

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny , Czekam na następny ;D ;****

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział, fajnie ujęłyście opisy czekam na następne rozdziały bo naprawdę świetbie się zapowiada ;) zapraszam.do mnie: over-again-please.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super opowiadanie ;) czekam na kolejne rozdziały bo zapowiada sie naprawdę fajnie ;)
    Zapraszam do mnie
    another-world-tomlinsonowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za powiadomienie na tt. Wspaniały kolejny rozdział! Czekam na więcej rozdziałów!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny rozdział c:.
    z niecierpliwością czekam na następne :) x

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie piszesz, nie mogę się doczekać następnego rozdziału *.* całuski.

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe *.* czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny rozdział. :)x

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny i wciągający, z pewnością będę czekać na dalsze rozdziały :)xx
    - lolKISSYOU

    OdpowiedzUsuń
  24. boże dziewczyny macie talent! :3 życze weny c:

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny! Już chcę kolejny. Macie niesamowity talent! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. super! dawaj kolejną część. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo wszystko przeczytałam i spodobało mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie *.* ja chcę więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny rozdzia . Wgl całe opowiadanie jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. o matko! jestem po prostu zakochana w twoim blogu! nie dość, że wygląd cudowny, to jeszcze to jak piszesz. wszystko idealnie <3 ! ~ @ahperrie

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały *o*

    OdpowiedzUsuń
  32. no no fajne, czekam na następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe. :) nawet bardzo. Trochę dziwnie mi się czyta bo przywykłam do nich jako przyjaciół a nie wrogów i mam nadzieję że się zaprzyjaźnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sporo przekleństw i trochę literówek, ale spodobało mi się! Zupełnie inne od opowiadań, które czytałam :) Harry przyjaźniący się z Dan i El.. wow, świetnie :)ciekawi mnie, co będzie dalej. Wpadnę na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uuu... Czekam Na Kolejne ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. To jest świetne !! dawaj nastepny rozdział ^^ :):) Dzieki za link do strony -@99Dudek

    OdpowiedzUsuń
  37. Z A J E B I S C I E

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnyyy :D Czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekam na dalsze rozdziały! =))

    OdpowiedzUsuń
  41. kurdee świetne :***
    zakochałam się w tym opowiadaniu <33
    czekam na kolejne rozdziały :****

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniały rozdział ;D czekam na te upragnione sceny +18 mówiłam że jestem zboczona ;DD ahahahah ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem jak można jeszcze opisać ten cudny rozdział !!! Kocham go !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. super ! bardzo mi się podobał. CUDNY !!!!!! | Misia18188

    OdpowiedzUsuń
  45. Super rozdziały :) czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny rozdział ;* Czekam na next ;3

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny rozdział! jak i poprzedni :) czekam na więcej! x | @OfficCaroline

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też chce mieć 49 komentarzy kurde!!! fajne!!! strasznie mi się podoba :) @madzialena999

    OdpowiedzUsuń
  49. :O:O:O:O:O:O SZOK! Jedno z najlepszych jakie czytałam (Biorąc pod uwagę że czytałam z 313981938 :D)
    @luvmystalik

    OdpowiedzUsuń
  50. już sie następnego nie mg doczekać <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, genialny *_* Jedno z najlepszych opowiadań jakie czytałam *_* i prolog i 1 i ten jest świetny *_* niecierpliwie czekam na następny, m.

    OdpowiedzUsuń
  52. zazdroszczę Cweny ;*
    bardzo szybko wciąga, nie można się oderwać! @chill_out69

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny , nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  54. AWWW wspaniały *___*

    OdpowiedzUsuń
  55. Rozdział cudowny ! Zazdroszczę talentu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowny rozdział !<3 Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz talent, naprawdę. Jest świetny. :) /Miall_Barry

    OdpowiedzUsuń
  58. Łał. Jest świetny :P Pięknie to piszecie :) W głowie mi się ułożyło dlaczego Zayn go tak traktuje :D Niewiem czy wy tak to ułożyłyście ale ja sobie wyobraziłam że zayn też jest homo i niechce się do tego przyznac dlatego wyżywa siean nich bo okłamuje samego siebie że nienawidzi pedałów więc sam niemoże nim być chociaż w głębi duszy zna prawdę. Ale naprawdę świetny :D Mogłabym otrzymywać informacje gdy pojawi się kolejny rozdział? @Marta_Denis to na twittera :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie piszesz!! Biorę się do czytania reszty <3 @MsKlaudiiia

    OdpowiedzUsuń
  60. fajne opowiadanie :D mogłabyś informować mnie o nowych rozdziałach? @MarlenaLoczek1D

    OdpowiedzUsuń
  61. wow. fajowy! świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  62. jest świetny! wręcz wspaniały. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny *-*
    Po prostu zakochałam się w tym jak piszesz♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Kocham <3 . Powiadom mnie o kolejnym . : D
    @notalwayshappy7

    OdpowiedzUsuń
  65. dobra akcja. neeeeeeeext

    OdpowiedzUsuń
  66. cudo :*** pięknie piszecie <3 informujcie mnie na tt @Ahhh_Zayn pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  67. i znowu genialny ... czekam na nastepne ... haha fajnie by bylo gdyby harry byl z liamem hahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Moze nastepny szybciej <3. @daria266

    OdpowiedzUsuń
  69. Czekam na cd bardzo przyjemnie sie czyta + zapraszam do mnie http://onedirectionimaginydlafanek.blogspot.com/2013/02/harry.html?m=1
    Tt: we_ended_right

    OdpowiedzUsuń
  70. Swietne opowiadanie tylko zwroc uwage jak piszesz chodzi o.to ze czasem : powiedzialam.a czasem powiedzialem :p

    OdpowiedzUsuń
  71. zajebiaszcze takie . . . Psychotyczne *_* zwlaszcza ze to zarry *_* czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Super blog :) czekam na kolejny rozdział :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniały xx będe czytać :-) Możesz informować mnie o nowych rozdziałach na tt Please ? @grrTadzik

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudowny <3 Czekam na więcej :) Masz wielkiiii talent ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Super, naprawdę ! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. zajebisty . ! pisz więcej . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Nietypowy blog, na pewno wpadnę tu jeszcze nie raz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Awwwwww... nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Super blog ! Czekam na następny rozdział ;) / @MarcelinaSzydo1

    OdpowiedzUsuń
  81. Niezła z ciebie pisarka <3 @WiktoriaJulia możesz mnie poinformować o następnym roździale ;-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudo *______* piszesz genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  83. Oł maj gasz *.* TO JEST SWIETNE <3 jestem dziwna bo lubie wulgaryzmy a ich nigdy nie uzywam... O.o To jest wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  84. ale superasny <3333333 kocham *,* <33 moze kiedys bedziesz pisala ksiazki , jak tak to juz chce pierwszy egzemplarz !!

    OdpowiedzUsuń
  85. O_o genialny.:p NAPRAWDĘ. śmiałabym się gdyby się okazało że harry jeszcze zna Perrie i Zayn się w niej zakocha...xD Czekam na następny <33 powiadom mnie o następnym rozdziale na tt. @Jagod_aa

    OdpowiedzUsuń
  86. świetny czekam na next
    zapraszam do mnie
    http://mystoryaboutonedirection-milly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  88. OMG *O* Zaynjebisty < 333

    OdpowiedzUsuń
  89. świetny blog. czekam na następne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  90. genialny czekam..

    OdpowiedzUsuń
  91. *_* czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  92. O ja pitole 100 komentarzy *o* Właściwie teraz 101. Świetny rozdział ;)

    ~ onlydream88

    OdpowiedzUsuń
  93. Naprawdę niesamowity! Z niecierpliwością czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  94. ola twoja fanka;p25 lutego 2013 09:07

    ok będę szczera........... zajebiste opowiadanie jestem pozytywnie zaskoczona !!!!!!! czekam na następny rozdział bo fajnie się zapowiada pozdrowionka ...:*

    OdpowiedzUsuń
  95. Zajebisty blog ;3 Czekam na więcej ! <33

    OdpowiedzUsuń
  96. Ło żesz... Harry gejem?
    Jezu, a czemu Zayn go tak w nos uderzył? Nie no, Malika nie poznaje! :D
    No, ale chłopcy tacy wredni, badboye. :D
    Haha, super. :D
    Tak więc co? Życzę wytrwałości w pisaniu... :D
    Jak masz chwilkę to wpadnij! :D
    http://i-chaange-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudowny rozdział. Przeczytałam też 1 i sie strasznie wciągnęłam oraz czekam na następne ♥ P.

    OdpowiedzUsuń
  98. Kurcze dziewczyno, masz talent!
    Serio świetne opowiadanie, takie inne, oczywiście w pozytywnym sensie.
    Informuj mnie o kolejnych, jeśli to robisz @gangnam_styless

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudowny rozdział, czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  100. jaa ale zajebiste chce następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  101. cudowny rozdział,oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny rozdział czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  103. Czekam na nowy ; )
    Poinformuj mnie na tt ;p
    @chockoooo

    OdpowiedzUsuń
  104. Super ♥ informuj mnie na tt : @GalaxxyGirl_ Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  105. ŚWIETNE <3 mój tt : @WGolbert. Proszę o informowanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  106. Ciekawy rozdział! Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wspaniałe *---*

    OdpowiedzUsuń
  108. Super,czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. jest niesamowity czekam na kolejny *__*

    OdpowiedzUsuń
  110. To było świetne !! Oby tak dalej. ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  111. Omfg, to jest zajebiste! :-)

    OdpowiedzUsuń
  112. NIESAMOWITE!!! Dziewczno masz taleennttt ;) Świetnie piszesz!
    @lodozerca13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps zapomniałam dodać... mogłabyś tak z lekka ograniczyć ilość przekleństw? ;D

      Usuń
  113. gsjdjejdhdhdhdhdhdhdddhjddhxhxhxdd *_______________* zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  114. Ciekawy pomysł na opowiadanie. Taki inny. Podoba mi się to, że nie idziesz na łatwizne i opisujesz. Cenie sobie opisy, bo sama piszę, więc zraża mnie ich brak. Życzę weny i gdybyś mogła informować mnie na tt (@daydreamx3) bo ja mam sklerozę ;d a no i założe konto by normalnie komentować.

    OdpowiedzUsuń
  115. Na początku trochę zraziło mnie w pierwszym rozdziale zachowanie chłopaków... przyznaję, że nie pasowało mi to do nich. W drugim rozdziale kiedy Zayn zaatakował Hazzę też był to dla mnie szok, ale czytałam dalej.. I naprawdę cieszę się, że doczytałam do końca, ponieważ pokazałyście takiego Liamka jakiego znamy ;) Faktycznie może to jest po prostu inny sposób na napisanie historii o 1D ( właśnie, oni będą 1d, czy to jest historia z wykorzystaniem imion, ale bez zespołu? ) Spodobał mi się sposób w jaki piszecie. Jest dużo opisów, nie jest to taka zwyczajna historyjka 'byleby dojść do jakiegoś momentu'...Widać, że zależy Wam na tym co robicie.
    Postaram się często zaglądać na tego bloga, bo widzę, że macie genialny pomysł i raczej go nie zmarnujecie.
    Powodzenia i dużo weny!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prologu zostało napisane, iż jest to historia AU ~ oznacza to, ze zespół nie istnieje :')

      Usuń
    2. Wiem wiem, sorki nie zauważyłam prologu ;D Ale już przeczytałam, więc spoko :) Mogę wiedzieć kiedy mniej więcej będzie nowy rozdział? :3

      Usuń
  116. Naprawde świetne ;D Czekam na nastepny rozdzial : ) @Monique_Nova

    OdpowiedzUsuń
  117. Super :D Czekam na następny ! xd

    OdpowiedzUsuń
  118. http://overagainmorethanthis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Już na samym początku masz u mnie dużego plusa, że to opowiadanie jest o Zarrym ;3 To mój ulubiony bromance :) Ciekawa jestem jak to się dalej potoczy ;> Czekam na kolejny i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    the-most-important-thing-in-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Super historia!!! Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  121. 2 rozdzial ZAJEBISTYYY ! ! Zaskoczyła mnie reakcja Zayn'a O_o , a potem to z Liam'em *___* @1Larry_ShipperD

    OdpowiedzUsuń