poniedziałek, 11 lutego 2013

PROLOG


Opowiadanie dotyczy miłości homoseksualnej. Znajdują się w nim wulgaryzmy oraz treści o tematyce +18. Jest to historia AU, co oznacza mniej więcej tyle, ze chłopcy nie są sławni, a zespół One Direction nie istnieje.

Od autorek: Jest to nasze pierwsze opowiadanie, więc prosimy o szczerą opinie, hejterzy mogą sobie darować. Mamy wielką nadzieje, że nasza powieść wam się spodoba!
~ Jeśli chcecie być informowani o nowych notkach piszcie na tt: @luvmyjai & @I_change_mymind :)



~~~


-Ciociu opowiesz mi tę historię jeszcze raz? - Spytała mała Darsy 


*


W roku 2006 położona na wyspach Brytyjskich miejscowość Londyn nieróżniąca się specjalnie od innych miast. Było to jedno z tych miejsc gdzie często padał deszcz. Mimo, iż temperatura w lecie przekraczała 20 stopni to nie warto wychodzić z domu bez parasola. W powietrzu czuć było wilgoć, był to unikalny zapach, dla tego miasta.


A nudne jak Brytyjska pogoda, było to jedyne słowo by określić życie Harrego Stylesa. Życie to toczyło się w monotonnym cyklu, przez parę lat. Harry miał tylko jedną jedyną przyjaciółkę Danielle. Przyjaciółkę, która rozumiała go jak nikt inny i akceptowała jego odmienność. Mieszkali razem już od ponad roku w małej kawalerce, którą zasponsorował im ojciec Harrego, po tym jak dowiedział się, że chłopak wyprowadza się do Londynu by podjąć pracę w małej knajpce na przedmieściach stolicy.






68 komentarzy:

  1. Ooo całkiem dobrze sie zapowiada :D czekam na kolejny <3 xx @TouchAndBelieve xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Prolog w porządku, czekam na pierwszy rozdział (:

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się ciekawie, czekamy na pierwszy rozdział (: @UntamedDemetria

    OdpowiedzUsuń
  4. będę wpadać, bo zakładam, że będzie fajne ;)pomysł z knajpką już sama mam w głowie, ale zobaczymy, jak same to wymyślicie :)
    w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    http://larry-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No bardzo ciekawie sie zapowiada napewno będe czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie się zapowiada ^^ Wejdziesz na mój? http://freakthefreakout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na rozdzialik. Super piszecie ;*
    I genialny wygląd bloga *,*
    @xSlezix

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada sie fajne opowiadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bloga cudowny *__*
    Czekam na następny rozdział. Może przekonasz mnie do bromance :D
    Pozdrawiam Karolina
    Zapraszam---> http://przyjazncharliebrown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. FAJNIE SIĘ ZACZYNA, BARDZO PODOBA MI SIĘ TWÓJ STYL PISANIA:) CZEKAM NA 1 ROZDZIAŁ:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się zaczyna *__*
    Czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się niesamowicie.... czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie się zapowiada ^^
    wpadniesz?
    http://myimagination-onedirection.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie się zapowiada myślę, że jeszcze tu zajrzę :**
    czekam na nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. WYGLĄD BLOGA CUDOWNY :D SAM PROLOG JEST CIEKAWY I OGÓŁEM NIEŹLE SIĘ ZAPOWIADA C: CZEKAN NA 1 ROZDZIAŁ :) @LOVE_YOU_MTT

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, prolog był intrygujący i zafascynował mnie. Życzę dużo weny do pisania kolejnych rozdziałów.
    P.S Blog pod względem wizualnym jest niesamowity.
    Powiadamiajcie mnie o następnych notkach. @Larry_Exist
    Pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczyna się bardzo interesująco.Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.Życzę weny w pisaniu,bo sama wiem że czasami trudno coś wymyślić :) @andzia_99

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo kuszący prolog ;D mam nadzieję że rozdziały będą długie i napisane tak dobrze jak prolog :) jeżeli mogłybyście mnie informować na twitterze to mój nick : @Aleksandraaaxo z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się bardzo fajnie. Czekam na pierwszy rozdział i życzę wąż weny.
    +zapraszam do mnie : opowiadnieoonedirection.blogspot.com
    Mogłybyście informować mnie o rozdziałach na tt? : @keepcalmxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Informujcie mnie na tt @MalikFiFi

    OdpowiedzUsuń
  21. zapowiada się ciekawie ;)
    @Piinkiieee_

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę , że to będzie ciekawe opowiadanie :)
    Informujcie mnie na tt : @GabaaXx
    Mój blog : http://mycrazyylife.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne ^^ ciekawie się zapowiada :)
    Jak będzie następny to napiszcie mi na TT: @take_me_back_16 :D

    OdpowiedzUsuń
  24. @LejdiMadi15 czekam na pierwszy rozdział, prolog super.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na rozdziały ;p jakbyście mogły to proszę o info na TT: @98_krymarys ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prolog się Wam udał, zaciekawiłyście mnie. Czekam na pierwszy rozdział :)
    Pozdrawiam, x

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam. Czytałam. Fajnie się zaczyna. :)

    "Informujcie mnie na bieżąco" :P @Ellie_Poland

    OdpowiedzUsuń
  28. zapowiada się ciekawie :) xx

    OdpowiedzUsuń
  29. No, no, no. :)
    Zapowiada się ciekawie. :) xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie sie zapowiada <3
    @Mrs_StylesOffic

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiada się świetnie ! *___*
    Czekam na pierwszy rozdział ! <33

    Zapraszam też do mnie : http://lost-of-love-from-you.blogspot.com/ :)
    Miło będzie jak w wolnej chwili wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super się zapowiada <3
    Możesz mnie informować na tt o nowych notkach? @Zaawsze_Spoko

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapowiada się super.
    Będę czytać
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. no no nie mogę się doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog :) Będę często wpadać, informuj jak będzie rozdział : @69_Berry_69 :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No to poprawiam się
    Blog zapowiada się zajebiście!
    Ślicznie piszecie;)
    Mogłabym prosić o inf na tt? byłabym wdzięczna (@ElizaKluczka)
    Kocham wass:**

    OdpowiedzUsuń
  37. dobrze się zapowiada. :)
    proszę, informuj mnie o rozdziałach na tt (@ajlof1D) xx

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie się zapowiada, czekam na pierwszy rozdział :) Wygląd bloga i nagłówek przecudny *.* zapraszam do siebie- http://onetripcanchangeyourentirelife.blogspot.com/ nie ma w nim jeszcze One Direction, ale dopiero się rozkręca ;) licze, że też skomentujesz (:

    OdpowiedzUsuń
  39. Super się zaczyna ;) Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału :D . xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Super się zaczyna :D Proszę o informowanie o kolejnych rozdziałach na moim tt - @LoveSwagFun xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne!! ;** Bardzo proszę o info. na temat następnych blogów na tt- @a_jedna ;D ;P Cudne <33

    OdpowiedzUsuń
  42. Swieeetne <3 Pisz dalej , czekam <3333 :**

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne , napisz 3 rozdział <33 Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  44. Naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne,aż chce się czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojezu, jaki zarąbisty!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wytrwałości w pisaniu, xx ~seductivethoug

    OdpowiedzUsuń
  48. piękny blog , pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny blog )

    OdpowiedzUsuń
  50. kocham twoją pomysłowość <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi sie poczatek ;**
    @agehhh

    OdpowiedzUsuń
  52. JEJKU KOCHAM TO OPOWIADANIE JAK I ZARREGO *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. Jezuuu zaaajebiscie sie zaczyna *.*

    OdpowiedzUsuń
  54. Awww zarry! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Meeeega mega mega mega mega mega megaa! *.*

    OdpowiedzUsuń
  56. NAJLEPSZY!! <3 ~ miszczu

    OdpowiedzUsuń
  57. Dobre *-* .
    się naczytałam ale no super <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne :3 Kochaaaam cię za tego imagina :**

    OdpowiedzUsuń
  59. super <3 nie mogę sie już doczekać co będzie dalej ;D ;*

    OdpowiedzUsuń